Det er de færreste shopping-lystende danskere, der ikke elsker at spare penge. Dette gør sig især gældende, når der er tale om modetøj. Ofte er modetøj relativt dyrt at købe, og det er sjældent, at man er så heldig, at man kan finde tøjet med rabat. Det plejer kun at gøre sig gældende ved slutningen af en sæson, og her er tøjet måske ikke ligeså tillokkende, som det var da de nye kollektioner første gang blev introduceret.
Derfor har vi udarbejdet denne guide. Formålet med denne mini-guide er at give dig nogle redskaber til, hvordan du kan købe modetøj på nettet med store besparelser. Vi kan ikke love dig, at du finder din næste Black Colour kjole, Noella Fashion taske eller Rosemunde top med 50% rabat. Men vi vil give dig nogle tricks, som normalt vis kan ende ud i en rabat, du kan benytte dig af, næste gang du skal have nyt tøj hjem til garderoben.
Er du klar til, at vi springer ud i det? Så læs med!
Du kan (næsten) altid finde en rabatkode
Det er faktisk nemmere at finde en rabatkode, end du måske lige går og tror. De fleste forbrugere går og venter på, at en rabatkode springer i øjnene på dem – men sådan behøver det faktisk ikke at være. Der er rig mulighed for selv at opsøge rabatkoder de steder, man ønsker at handle.
Ved du eksempelvis, at du ønsker at handle i ASOS, Zalando, Mollyogmy eller LykkeByLykke, så kan du selv aktivt søge efter en rabatkode til den givne butik. Det er ikke altid, at du vil kunne finde frem til en kuponkode, der rent faktisk virker – men i mange tilfælde kan man faktisk godt være heldig.
Rabatkoder er en af de nemmeste måder at spare penge på, når du skal købe noget på nettet. Skal du derfor nu til at købe nyt modetøj til kvinder, så kan du med fordel undersøge, om der findes en rabatkode til den webbutik, du skal handle hos.
Gå ikke glip af rabatter tilsendt via nyhedsbrevene
De fleste webshops er meget interesseret i at få dig på deres nyhedsbrevsliste. Det er der flere gode grunde til. Vi har listet nogle af de bedste grunde herunder.
- Det er en direkte kommunikationskanal ud til dig.
- Butikken har mulighed for at markedsføre gode rabatter.
- Ved dage såsom Black Friday er det positivt for butikken, at de kan sende dig en mail om, at alle varer nu er sat nogle procenter ned.
Der er derfor ikke nogen tvivl om, at nyhedsbrevsmodtagere er værdifulde for de fleste virksomheder – og hvorfor er det godt for dig at vide? Det skyldes naturligvis, at webshops ofte giver en rabatkode ud, når du tilmelder dig nyhedsbrevet.
Det er ganske normalt at få en 10%-rabatkode, når du tilmelder dig et nyhedsbrev. Selvom det måske ikke lyder af meget, så kan det hurtigt blive en stor besparelse, hvis din ordreværdi også er stor. Og hvem elsker ikke at spare lidt penge?